kontrolowany, niekontrolowany i własny

3 ruchy na stronę

April 10, 20252 min read

W biznesie nie chodzi o to, ile osób cię zna. Chodzi o to, ile z nich wraca.”

- David Ogilvy // Zadbaj o swój ruch.

Dlaczego warto dbać o 3 rodzaje ruchu na stronie internetowej?

Jeśli prowadzisz biznes online, to dobrze wiesz, że bez odwiedzających Twoją stronę trudno mówić o sprzedaży.

Jednak nie każdy ruch jest sobie równy. Warto zrozumieć, że istnieją 3 podstawowe rodzaje ruchu, o które powinieneś zadbać, by rozwijać swój biznes skutecznie i długofalowo.

1. Ruch, który kontrolujesz

To wszelkie formy odwiedzin, które jesteś w stanie kierować tam, gdzie chcesz. Przykład? Płatna reklama na Facebooku, Instagramie czy w Google. To Ty decydujesz, kto zobaczy reklamę, dokąd zostanie przekierowany i co zobaczy na stronie docelowej.

Dlaczego to ważne?

Bo możesz precyzyjnie zaplanować kampanię i reagować w czasie rzeczywistym. Chcesz więcej sprzedawać? Uruchamiasz kampanię. Potrzebujesz leadów? Tworzysz landing page. Masz pełną kontrolę nad ruchem i przekazem.

2. Ruch, którego nie kontrolujesz

To ruch organiczny, polecenia, udostępnienia, aktywne prowadzenie social media. Nie płacisz bezpośrednio za ten ruch i nie wiesz, kiedy się pojawi. Ale jeśli zadbasz o dobrą obecność w internecie, z czasem będzie on coraz silniejszy.

Dlaczego warto o niego dbać?

Bo daje Ci wiarygodność i szerzy Twoją markę. Klienci z polecenia czy z wyników wyszukiwania często są bardziej zdecydowani, ponieważ "sami Cię znaleźli" i już cię znają (z internetu)

3. Ruch, który posiadasz (własny)

To Twój święty Graal – lista mailingowa, baza klientów, Twoi subskrybenci. Masz do nich bezpośredni dostęp, bez żadnych algorytmów, bez płacenia za dotarcie.

Nie rozpisuje się o nim teraz, bo temu tematowi poświęciliśmy następny wpis. Jeśli chcesz dowiedzieć się, dlaczego ten ruch jest najważniejszy i jak go budować – zajrzyj do kolejnego bloga!

Jak to przekłada się na sprzedaż?

Działając strategicznie z tymi trzema rodzajami ruchu, zyskujesz:

  • Większą kontrolę nad tym, kto trafia na Twoją stronę,

  • Większe zaufanie do marki,

  • Lepsze wykorzystanie budżetu reklamowego,

  • Rosnącą liczbę powracających klientów.

W skrócie? Mniej chaosu, więcej sprzedaży.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli chcesz zadbać o ruch na swojej stronie, ale nie wiesz, od czego zacząć – zgłoś się do mnie.

Pomagam firmom:

  • Tworząc skuteczne kampanie reklamowe bazując na działających strategiach marketingowych które wykorzystuję w firmach z którymi współpracuje.

  • Prowadzę profile firmowe w social mediach tworząc i publikując regularnie treści które generują ruch na strony moich klientów.

  • Buduję bazę klientów, prowadzę newslettery i dbam o sprzedaż za pomocą e-mail marketingu

Wypełnij formularz a skontaktuje się z Tobą. https://app.gohighlevel.com/v2/preview/YqcJsdNgVhC3EPOLNRiA?notrack=true#col-AdZY9onpbS

Back to Blog